Σελίδες

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Birthday (night) look!!!

Just a quick post to say hello and to show you my outfit and my look a couple of nights ago when i celebrated my 22 birthday!!! Yeah i am getting old, kinda sucks,doesn't it?? Anyway, this is my black and white of course look, one of the TOP trends this season, but knowing me, you can figure out that i had to be a little crazy once again and mixing prints!!! So i hope you would like it and let me know what you think!!!
 Μια γρήγορη ανάρτηση για να πω ένα γεια και να σας δείξω το σύνολο και το λουκ μου πριν μερικές μέρες, όταν γιόρτασα τα 22 γενέθλιά μου! Ναι, νιώθω πως μεγαλώνω, και νιώθω κάπως χάλια. Τέλος πάντων, αυτό είναι το άσπρο και μαύρο λουκ μου φυσικά, μία από τις κορυφαίες τάσεις αυτής της σεζόν, αλλά γνωριζόντας με, μπορείτε να καταλάβετε ότι έπρεπε να είμαι λίγο τρελιάρα για άλλη μια φορά και να συνδυάσω τα σχέδια! Έλπίζω να σας αρέσει και πείτε μου τη γνώμη σας!








1 σχόλιο: