Σελίδες

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

PASTEL WINTER

Hey there!!! In my last post, i showed you one of the trends of this season, so in this post you can see how i wore that trend in my everyday life. Pink and grey, one of my favorite color combinations,so romantic!! The truth is that only the shoes are my new purchase,everything else i own from previous seasons. You can't go wrong with these colors and pieces (some of my favorite ones from my closet). Anyways, enjoy and let me know what you think. XOXO!!
 Γεια σασ! Στο προηγούμενό μου ποστ, σας έδειξα μία από τις τάσεις αυτής της σεζόν, οπότε σε αυτό το ποστ, μπορείτε να δείτε πώς φόρεσα αυτή την τάση στην καθημερινότητά μου. Ροζ και γκρι, ένας από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς χρωμάτων, τόσο ρομαντικό! Η αλήθεια είναι ότι μόνο τα παπούτσια αποτελούν νέα αγορά, ό, τι άλλο το έχω  από προηγούμενες σεζόν. Δεν μπορείς να έισαι λάθος με αυτά τα χρώματα και τα κομμάτια (μερικά από τα αγαπημένα μου από την συλλογή μου). Απολαύστε και πείτε μου πως σας φάνηκε. Φιλιά!!


         







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου