Σελίδες

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Love for tartan!!!

Hello ladies!! I have a new post for you!! I cannot deny my love for mixing  prints so i combined my favorite crop striped top with my <<love>>, this tartan midi skirt. What else can one ask for?? Thus here i am showing you two ways to wear this kind of skirts: either with a loose sweater for more casual appearances   (putting on your boots or any everyday pair of shoes instead of  those black high-heels that i am wearing here)or with a cute top and  heels for evening occasions.Hope you will like it. Tell me your thoughts.
Γεια σας κυρίες μου!! Έχω νέα ανάρτηση για σας! Δεν μπορώ να αρνηθώ την αγάπη μου για την μίξη των σχεδίων, γι 'αυτό συνδύασα το αγαπημένο μου κοντό ριγέ μπλουζάκι  με την << αγάπη >> μου, αυτή τη καρό φούστα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Έτσι, εδώ δείχνω δύο τρόπους για να φορέσει κάποιος αυτού του είδους τις φούστες: είτε με ένα χαλαρό πουλόβερ για πιο καθημερινές εμφανίσεις ( βάζοντας τα μποτάκια σας ή οποιοδήποτε καθημερινό ζευγάρι παπούτσια αντί των μαύρων ψηλοτάκουνων που φοράω εδώ) ή με ένα χαριτωμένο τοπ  και ψηλά τακούνια για πιο βραδινές περιστάσεις. Ελπίζω να σας αρέσει. Πείτε μου τις σκέψεις σας!!!











1 σχόλιο: