Σελίδες

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

The camel coat!!!

Did you know that the oversized  camel coat is a big trend this season??? Well, I am pleased to inform you that of course it is and I found the opportunity to wear my camel coat and take some nice pictures. Maybe not quite large because I was so far ahead of this trend that I bought it two seasons ago (funny me), but equally beautiful.!!!That's why the trick is to invest in timeless and key pieces to keep you chic and fashionable! Tell me what you think!!!!
Γνωρίζατε ότι το υπερμεγέθες καμηλό παλτό είναι μια μεγάλη τάση αυτή τη σεζόν? Λοιπόν, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω πως φυσικά και είναι και βρήκα την ευκαιρία να φορέσω το δικό μου καμηλό παλτό και να βγάλω μερικές ωραίες φωτογραφίες. Ίσως δεν είναι εντελώς μεγάλου μεγέθους, επειδή ήμουν τόσο μπροστά από την τάση αυτή που το αγόρασα πριν από δύο σεζόν( τι αστεία που είμαι) , αλλά εξίσου όμορφο. Για αυτό το κόλπο είναι να επενδύετε σε διαχρωνικά και βασικά κομμάτια,για να είστε πάντα σικάτη και μοδάτη! Πείτε μου τι σκεφτεστε!!!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου