Σελίδες

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

WHITE FUR

As i promised! Brand new post (yeahhhh)!! Blame it on the weather but i believe that my all time favorite faux fur is perfect for this kind of weather, so soft and warm, doesn't let the cold  touch you. Combined also with my favorite leather pants, my cozy sweatshirt and my new hat (to lift it up a bit), this is a look that can send you steady all day and still feel warm! Tell me your thoughts, xoxo!!!
Όπως υποσχέθηκα! Ολοκαίνουρια ανάρτηση (Ναιιιιιί)! Μπορείτε να ρίξετε το φταίξιμο στον καιρό, αλλά πιστεύω ότι η πολυαγαπημένη μου ψεύτικη γούνα είναι ότι πρέπει  για αυτόν τον καιρό, τόσο απαλή και ζεστή, δεν αφήσει το κρύο να σας αγγίξει. Σε συνδυασμό επίσης με το αγαπημένο μου δερμάτινο παντελόνι, το άνετο φούτερ μου και το νέο μου  καπέλο (για να το αναβαθμίσω λίγο), αυτό είναι ένα σύνολο που μπορεί να σας βγάλει ασπροπρόσωπες όλη μέρα και να παραμείνετε ζεστές! Πείτε μου τις σκέψεις σας, xoxo!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου