Σελίδες

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

POLKA DOT TIGHTS!!










Hello my ladies! How are you today? Here is my last post before Christmas! I am so excited, yeahhhh!! Back to the post now, i wore something black and white again, along with my hat,my preppy collar( or the Peter Pan collar) and my polka dot tights( major trend in the space of tights). The look is being completed with my favorite leather shorts and my burgundy bag! I hope you will like it,tell me your opinion and your plans for the weekend! xoxo
Γεια σας κυρίες μου! Πώς είστε σήμερα; Αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση πριν από τα Χριστούγεννα! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Επιστροφή στο σύνολο τώρα, φόρεσα κάτι μαύρο και άσπρο πάλι, σε συνδυασμό με το καπέλο μου,το κολεγιακό μου τύπου γιακαδάκι( ή αλλιώς τον γιακά του Πήτερ Παν)  και το πουά μου καλσόν (σημαντική τάση στο χώρο των καλσόν). Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με το αγαπημένο μου δερμάτινο σορτς  και τη μπορντό τσάντα μου! Ελπίζω ότι θα σας αρέσει, πείτε μου τη γνώμη σας και τα σχέδιά σας για το Σαββατοκύριακο! χοχο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου